انواع پارکت
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
نویسنده : مینا

انواع کفپوش پارکت که ما می فروشیم با کیفیت بالا است

شرکت ما انواع  کفپوش پارکت را ارائه می دهد. شما می توانید بین انواع مختلف رنگ، دکور، عرض و طول، ضخامت و کلاس های سایش را انتخاب کنید. انتخاب ها تقریبا بی حد و حصر هستند ما انواع مختلف کاشی های ورقه ای را از شرکت های تولیدی در سراسر جهان عرضه می کنیم. تمام انواع کاشی کفپوش لمینیت از تامین کنندگان ما از لحاظ تکنولوژی و محیط زیست پیشرفته است. انتخاب ما از طبقه با کیفیت بالا مناسب برای همه نوع مشتریان است. در برنامه فروش ما شما قطعا آنچه را که به دنبال خانه خود می گردید پیدا خواهید کرد. انواع کاشی های کفپوش پارکت نصب و راه اندازی آسان و سریع است، با تکنولوژی امروز آنها ظاهر از طبقه واقعی چوب سخت است.

 

انواع ضخامت کفپوش پارکت

کاشی های کفپوش ورقه ورقه ای در رنگ های مختلف فضاهای متفاوت را می دهد

 

 

Image result for Types of parquet

ما انواع کفپوش کاشی های ورقه ای را در رنگ های سبک، متوسط ​​و تاریک ارائه می دهیم. رنگ های روشن برای استفاده در فضاهای کوچکتر که نور کافی ندارند توصیه می شود زیرا این نوع کاشی های کفپوش لمینیتی فضاهای روشن و روشن را افزایش می دهد. انواع کاشی های رنگی تیره معمولا در اتاق های بزرگ که دارای نور فراوان هستند استفاده می شود. آنها فضای ظریف و پیچیده ای را ارائه می دهند. کاشی های متوسط ​​رنگ بسیار متنوع هستند و برای انواع اتاق ها مناسب هستند و به راحتی با هر نوع مبلمان و سایر عناصر تزئینی ترکیب می شوند. هنگامی که به دکوراسیون کاشی های ورقه ای می آید، شما می توانید بین بسیاری از انواع الگوهای چوب را انتخاب کنید. معمول ترین و محبوب ترین دکور، بلوط است، اما ما دکوراسیون های عجیب و غریب زیبا نیز داریم. ما همچنین می توانیم با استفاده از کاشی های کف در اندازه های مختلف، انواع مختلفی از ظاهر را بدست آوریم. برخی از انواع کاشی ها کاملا کوچک هستند و برخی واقعا بزرگ هستند. کاشی های لمینیت کوچک بیشتر در اتاق های کوچکتر استفاده می شود.

 

کاشی کفپوش کاشی کف دوام

 

کفپوش پارکت ضخیم ترین و پایدار است

طول عمر کفپوش پارکت بستگی به عوامل بسیاری دارد. اولین و مهمترین عامل ضخامت کل کاشی و ضخامت لایه بالای آن است. کاشی های کفپوش در کلاس های مختلف سایش مرتب می شوند که تعیین کننده استفاده آنها است. برخی از انواع کفپوش پارکت فقط برای استفاده در منزل مناسب هستند و برخی از انواع آنها می تواند در ساختمان های عمومی مانند مدارس و موزه ها مورد استفاده قرار گیرد. ضخامت انواع کفپوش های پارکت، استفاده از آن را تعیین می کند. کفپوش لمینیتی ضخیم ترین است. کف پوش در مجموعه ما از ضخامت 7 تا 12 میلی متر است. بهترین نوع کفپوش لمینیتی بهترین مقاومت و ثبات را ارائه می دهد. لایه بالای این نوع کاشی های ورقه ای بسیار مقاوم در برابر هر نوع سایش است. طول عمر پارکت با کیفیت بالا بسیار طول می کشد تا سرمایه گذاری خوبی در خانه شما باشد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید